Autor |
lukasz05942
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Ostrężnica Płeć: Mężczyzna
Śro 10:49, 20 Sty 2010
|
|
Wiadomość |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Dane techniczne:
Silnik: Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49 ccm
Sprężanie: 8:1
Moc maks.: 4 KM przy 7500 obr/min
Maks. moment obrotowy: 3,75 Nm przy 6500 obr/min
Zasilanie: gaźnik
Akumulator: 12V/6Ah
Podwozie: Rama z rury stalowej
Zawieszanie p/t: widelec teleskopowy, pojedynczy element resorująco-tłumiący
Hamulec p/t: Hydrauliczny tarczowy/mechaniczny bębnowy
Opony p/t: 110/70 R12 - 110/70 R12
Pojemność zbiornika paliwa: 7 l
Kolorystyka: czerwono-czarny/granatowo-biały
Przydatne informacje:
Świeca zapłonowa: NGK C7HSA
Akumulator: 12V/6Ah
Bezpiecznik: 15A
Główne światła: 12V 35/35W
Światło hamulców/pozycyjne: 12V 21W/5W
Światła kontrolek: 12V 10W
Model silnika: 1P39QMB
Olej silnikowy: Semisynt 4T (zalecany w instrukcji jest Mobil1 10w40[UWAGA!! W serwisie leją gó**o z zippa])
Olej przekładniowy: 85w90
Rozmiar paska napędowego: 723/18/30
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz05942 dnia Śro 15:21, 03 Mar 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
    |