Autor |
lukasz05942
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Ostrężnica Płeć: Mężczyzna
Śro 15:19, 25 Sie 2010
|
|
Wiadomość |
|
No to montuj i pochwal się osiągami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
skiby1
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Świętokrzyskie Płeć: Mężczyzna
Śro 22:02, 25 Sie 2010
|
|
Wiadomość |
|
No zamontowałem i osiągi mi się nie podobają
Na tych starych częściach miłem lepszy czas do 50km/h
Założyłem sprężynki sprzęgła hebo niebiekie i ruszał z takich obrotów żę szok wiec zmieniłem na standardowe które były w steage6 i rusza z bardzo niskich obrotów, a i jeszcze założyłem rolki 6,5g. Start jest super do 30km/h a potem łapie muła. Możę jakieś rady? ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
lukasz05942
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Ostrężnica Płeć: Mężczyzna
Czw 0:25, 26 Sie 2010
|
|
Wiadomość |
|
Centralke masz za słabą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
skiby1
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Świętokrzyskie Płeć: Mężczyzna
Czw 11:30, 26 Sie 2010
|
|
Wiadomość |
|
Mam top raicing +22%
To jeszcze za słaba?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
cebix15x
Moderator
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Racławki>>GCH Płeć: Mężczyzna
Nie 22:30, 29 Sie 2010
|
|
Wiadomość |
|
może dlatego że pasek jest nowy
ja też tak miałem po założeniu sprzegła malossi i dzwonu stage6 skute nie miał mocy powodem były wypalone zawory
(troche to dziwne)
ale na starym sprzęgle silnik miał lżej bo sprzegło sie troche ślizgało a jak
dostał mocne połączenie silnik>>koło to miał muła na niskich obr
po dotarciu zaworów skuter miał dużo dużo lepsze osiągi a tam gdzie miał
muła przyspieszał jak szalony (hoć umie było słychać spalanie kutkowe co
nie jest zdrowe dla silnika stara głowca ma nadtopione alu tam gdzie było blisko tłoka )
osobiście nie polecam sprężyn centralnych tuningowych skutery mają problem z osiągnieńciem Vmaxu nie zależnie od wagi rolek !
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez cebix15x dnia Nie 22:32, 29 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Autor |
skiby1
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Świętokrzyskie Płeć: Mężczyzna
Wto 8:17, 31 Sie 2010
|
|
Wiadomość |
|
To mówisz żęby sprawdzić jak tam zawory wyglądają.
Narazie nie będę tam zaglądał bo i tak nie mam nic kasy tak żę by to nie miało sensu. Pomajstruje w zime, ale dzięki za dobrą rade
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skiby1 dnia Wto 8:18, 31 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Autor |
skiby1
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Świętokrzyskie Płeć: Mężczyzna
Śro 22:50, 24 Sie 2011
|
|
Wiadomość |
|
No to odnowię temat. Sprawdzałem zawory, nie są wypalone. Dodam tylko że nie mogę go w ogóle wyregulować (gaźnika). Wkładałem mu już dysze po kolei od 75# do 100# (pomiędzy każdą dyszą przerwa 5#). Macie jakieś pomysły co to może być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|